Hoşgeldiniz

Hoşgeldiniz
Bu Blog Tam Size Göre

Popüler Yayınlar

18 Şubat 2015 Çarşamba

Özge Can Aslan

Merhaba;
Aslında birkaç gündür o kadar çok şey yazıldı,çizildi, söylendi ki birde benim söylediklerime gerek var mıdır bilmiyorum.Ama sessiz kalamıyorum.Bu vahşeti görmemezlikten gelemiyorum.Bu toplumun Ataerkilliği abarttığını içimde bir yerlerde gizli tutamıyorum.Müslümanlığın arkasına sığınıp konuşanları da yine Müslüman olduğunu iddia edip kadını 'ilk sevişmeden sonra kadın oldu artık' diye damgalayan tabiri caizse ilkel benliği sonuna kadar baskın olan insanları anlamakta zorluk çekiyorum.İsterseniz bana feminist diyebilirsiniz.Sapkın boş konuşuyor bile diyebilirsiniz.Benim söylediklerim sizlere ters gelebilir ama bunu söylemek zorundayım.Kadın bir mal değildir.Eşya değildir.Alma, satma , kullanma,taciz etme,tecavüz etme yetkisini hangi zihniyetle elde ediyorsunuz.Geçtiğimiz günlerde meydana gelen Özge Can vahşeti hepimizi derinden yaraladı. Hepimiz dediğim zaman lütfen bazı aykırı görüşte olanlar üstüne alınmasın çünkü ben hepimiz derken 'İnsanları'ele alıyorum.Şimdi birde şu açıdan bakalım.Avrupa'da yaşanan zihniyeti bir çoğumuz biz Müslümanız diyerek geri itiyor.Bir kere acaba Müslümanlık gerçekten bunu böyle yapmayı mı gerektiriyor diye soran bir insanla karşılaşmadım.Sevişmek,Bir kadını veya erkeği sevmek günahtır.Öpüşmek,Sarılmak hepsi haramdır.Peki tecavüz etmek sevap mıdır? Günahı yok mudur? Sizler bu toplumdaki sapkın insanların düşünceleriyle daha çok sapkın hale geliyorsunuz.Tüm bunlara karşı çıkarken bile bütün dünya doğru yoldan giderken biz geriye doğru gidiyoruz.Evet Avrupa'yı kınıyoruz ama neden ? Seviştikleri,Öpüştükleri için mi ? Kadını el üstünde tutuyorlar diye mi ? Bizim günah dediklerimizi doğru yollarla yaşıyorlar ve tecavüz oranları en aza iniyor diye mi ? Tecavüzcülere en ağır cezalar veriliyor ve caydırıcı yöntemler uygulanıyor diye mi ? Bu toplum erkek egemen toplum olma yarışından hemen çıkmalıdır.Hemen toparlanmalı ve kadına değer vermeyi öğrenmelidir.Bizim ülkemizde kadını döversen sorun olmaz, tecavüz edersen sorun olmaz fakat kadını öpersen ayıptır günahtır.Önce hangisinin daha günah olduğunu öğrenin.Bu ülkedeki zihniyetler değişmeli , değişmeli ki gelecek nesiller kadınlara değer versin.Öyle bir ülke istiyorum ki KADINA ŞİDDETE HAYIR sloganları atılmasın.Çünkü kadına şiddet olmasın.Hala inanamıyorum sadece bir toplu taşıma aracına binmenin sonuçlarının neler olduğuna inanamıyorum. Kadına değer vermeyi öğrenin.Kadınlar olmadan erkekler olmaz bunu da öğrenin.Özge Can Kardeşime Allah'tan Rahmet Diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder